Vi har pratat med 2.600 föreningar om hur de ser på förvaltningen och vad som är viktigt. Det som de sa har vi tagit till oss. När vi gjorde det så blev förvaltning inte längre en utmaning utan oerhört roligt.

En viktig orsak till det är att det är några till synes enkla saker som föreningarna sa att de ville ha. Jo lättare sagt än gjort tydligen, för hittills är det bara Storholmen som erbjuder allt det som föreningarna efterfrågade. Nedan ser du några av de punkter som föreningarna tog upp och hur Storholmen svarat på dem:

  • Snabb återkoppling och snabba svar
    Storholmen återkopplar på 2 timmar.
    Inga knapptryck i telefonkö med Straussmusik.
    När du ringer till Storholmen Direkt får du prata med en människa(!) och det inom 40 sekunder.
  • Rätt leverans.
    Storholmen har såväl oberoende kundombudsman som vite inskrivet i förvaltningsavtalet. Ifall vi gör fel får föreningen vite.
  • Komplett förvaltning med allt samlat och ändå ha möjlighet att välja delar beroende på status i föreningen.
    Storholmen är totalförvaltare och står för flexibel förvaltning. Våra avtal är gjorda så att föreningen kan ”flexa” insatsen beroende på t ex styrelsens sammansättning.
    Storholmen har Gateway som är en helt unik IT-plattform med funktioner som verkligen stöder styrelsen och dessutom underlättar för nya styrelsemedlemmar att kliva på styrelsearbetet.

Anette Ullberg, försäljningsansvarig, Storholmen Förvaltning

08-520 252 00, anette.ullberg@storholmen.se