Siffror ordning och redaFörvaltningsbranschen har förändrats snabbt. Kanske för snabbt när etablerade bolag har köpts upp i mycket rask takt?

Nu börjar effektiviseringskraven, som är en direkt följd av uppköpen, att kännas i styrelserummen. Här är några tydliga och beskrivande exempel på vad som hänt under våren när verksamheterna ska effektiviseras:
– Stämmor som blivit försenade,
– Årsredovisningar som varit åt pipsvängen
– Anställda som svarat styrelsen att ”de inte hinner” ta fram det styrelsen önskar
– Stängda telefoner för att personalen hos förvaltaren ska få arbetsro

Oavsett vad som sker med ägandet så måste kunden stå i främsta rummet.
Storholmen har i många år drivit utvecklingen av det som kallas hygien-faktorerna. 2 timmars återkoppling på mail, svar på telefon på 40 sekunder på kundtjänst, ingen Straussmusik i luren och inga knappval i växeln.

På Storholmen anpassar vi oss efter hur ni vill ha det och vi är beredda på att anpassa oss den dagen då ni behöver ett annat förvaltningsupplägg.

Storholmen står för flexibel förvaltning. Vi anpassar oss efter era behov. Det är en av förklaringarna till vår framgång. Det finns flera.

Hur viktigt är det för din styrelse att ärenden hanteras snabbt och kundanpassat? Hör av dig för ett samtal. På återhörande.

Anette Ullberg
070-119 31 31
anette.ullberg@storholmen.se
Storholmen Förvaltning

Kontakta oss