Storholmen var först med att avskaffa lägenhetsnummer vid felanmälan.
Se där. Och nu följer alla förvaltare efter. Ja men då är det väl ingen konkurrens-fördel? Nej inte alls men poängen är att du vill väl helst vara kund hos en förvaltare som driver på utvecklingen, inte följer den.
Storholmen Förvaltning utvecklar förvaltningen av bostadsrättsföreningar med utgångspunkt i kundens värld. Då blir det enkelt att göra det bättre. Andra jobbar inifrån och ut.
Det säger sig självt att Storholmens sätt att börja utvecklingen i kundens värld leder till bättre lösningar. I stort och i smått. Som t ex att göra det enklare för boende att göra en felanmälan, för handen på hjärtat, hur många tänker på sitt lägenhetsnummer eller ens kommer ihåg det i en situation när man behöver få hjälp?
Vill du veta mer om hur vi på Storholmen bygger vårt företag och utvecklar förvaltning av bostadsrättsföreningar baserat på din och andra kunders förslag?
Hör av er så berättar vi mer.