Har du tänkt på hur fort du får återkoppling från din fastighetsskötare? Eller tänkt på hur fort ärendet åtgärdas?

Om du har gjort det så har du säkert också tänkt på hur det borde vara, eller hur? Ja, och eftersom du gjort det så har du också ovetandes svarat på vad ett Fixit!-ärende är.

  • Ett Fixit!-ärende börjar nämligen med en återkoppling inom 2 timmar. 
  • Ett Fixit!-ärende utförs ofta direkt eller med kort framförhållning.
  • Ett Fixit!-ärende görs ofta på ronderingsdagen för att undvika extra kostnader.
  • Ett Fixit!-ärende kan gälla såväl föreningen som medlemmen men medlemmen betalar direkt. Inget faktureras över föreningen.
  • Ett Fixit!-ärende kan du följa i Gateway från början till slut. Gateway är vår unika IT-plattform.

Ett Fixit!-ärende bygger på närhet till styrelsen, sker snabbt och skapar nöjda kunder. 

Jag är rätt säker på att du då och då ser denna logga i trafiken eller i grannskapet. Nästa gång du ser en Fixit!-bil, ta ett snack med Fixit!-medarbetaren. Hen kommer berätta mer. Där och då.

Med vänlig hälsning och på återhörande,

Elisabeth Dansk, försäljningsansvarig, Storholmen Förvaltning
08-520 252 00
elisabeth.dansk@storholmen.se